Wait what.

A genetic mutation…

You mean no period, no shaving, and I get purple eyes? What the crap, I want that! **FYI: you would still be fertile (aka able to get pregnant) but no period.I want this sooooo BAD.

25 Hilarious Yearbook Quotes That Are Impossible Not To Laugh At

25 Hilarious Yearbook Quotes That Are Impossible Not To Laugh At

25 Hilarious Yearbook Quotes That Are Impossible Not To Laugh At . Browse new photos about 25 Hilarious Yearbook Quotes That Are Impossible Not To Laugh At . Most Awesome Funny Photos Everyday!

Heeheehee

Favorite pictures of the Queen of England. >>> Ladies and Gentlemen, may I present to you, the Queen of England.

Omg these are all so hilarious!!!! #gordonramsay:

Angry Gordon Ramsay compilation…

Funny pictures about Angry Gordon Ramsay compilation. Oh, and cool pics about Angry Gordon Ramsay compilation. Also, Angry Gordon Ramsay compilation.

In The Last One, It Certainly Looks Like He Did It (Haha! Sometimes you just gotta read things in a crazy person's voice.:))

In The Last One, It Certainly Looks Like He Did It

"Twas I that set the house ablaze" hahaha laughing so hard. Cats rescued by firemen

Hahaha! Gosh

Where Did We Go Wrong?

humming bird

Think this would make beautiful tattoo. Simply stunning watercolor painting of a flying hummingbird and flower by splashy artist Dean Crouser

Es ist Zeit abzudanken | Webfail - Fail Bilder und Fail Videos

Es ist Zeit abzudanken

Funny pictures about The Lady On The Iron Throne. Oh, and cool pics about The Lady On The Iron Throne. Also, The Lady On The Iron Throne photos.

Passengers You DO NOT Want Sitting Near You - 9GAG

Passengers You DO NOT Want Sitting Near You

Passengers You DO NOT Want Sitting Near You - damn are you kidding that last girl's making food imma move next to her

Pinterest
Search