Explore Dan Reynolds, Museum Mainz, and more!

Explore related topics

TYPO TALK #1 – 21. März 2012    TYPO TALK – Gespräche über Schrift  Vortragsreihe im Gutenberg-Museum Mainz.    Am 21. März 2012 mit Dani Klauser, Jakob Runge und Dan Reynolds  © Foto: Christian Weber

TYPO TALK #1 – 21. März 2012 TYPO TALK – Gespräche über Schrift Vortragsreihe im Gutenberg-Museum Mainz. Am 21. März 2012 mit Dani Klauser, Jakob Runge und Dan Reynolds © Foto: Christian Weber

TYPO TALK #1 – 21. März 2012    TYPO TALK – Gespräche über Schrift  Vortragsreihe im Gutenberg-Museum Mainz.    Am 21. März 2012 mit Dani Klauser, Jakob Runge und Dan Reynolds  © Foto: Christian Weber

TYPO TALK #1 – 21. März 2012 TYPO TALK – Gespräche über Schrift Vortragsreihe im Gutenberg-Museum Mainz. Am 21. März 2012 mit Dani Klauser, Jakob Runge und Dan Reynolds © Foto: Christian Weber

Detail of the Cover of German design magazine Novum quoting Charles Eames with subtle embossing on Gmunder Material Cotton Max White. Designed together with Dominic Brighton, art director at Novum.

Detail of the Cover of German design magazine Novum quoting Charles Eames with subtle embossing on Gmunder Material Cotton Max White. Designed together with Dominic Brighton, art director at Novum.

FF Franziska

Franziska typeface in usage for a Swiss newspaper. Has been awarded with an «Award of Excellence

TYPO TALK #1 – 21. März 2012    TYPO TALK – Gespräche über Schrift  Vortragsreihe im Gutenberg-Museum Mainz.    Am 21. März 2012 mit Dani Klauser, Jakob Runge und Dan Reynolds  © Foto: Christian Weber

TYPO TALK #1 – 21. März 2012 TYPO TALK – Gespräche über Schrift Vortragsreihe im Gutenberg-Museum Mainz. Am 21. März 2012 mit Dani Klauser, Jakob Runge und Dan Reynolds © Foto: Christian Weber

Eine zeitgemäße Sans Serif mit technischem Kern, ausgestattet mit einem markanten Charakter und umhüllt von dezenten Kurven.

Eine zeitgemäße Sans Serif mit technischem Kern, ausgestattet mit einem markanten Charakter und umhüllt von dezenten Kurven.

»Textrusion« in Komma #09

»Textrusion« in Komma #09

A contemporary Sans Serif with technical core, covered up by slightly curved diagonals and equipped with a distinctive character.

A contemporary Sans Serif with technical core, covered up by slightly curved diagonals and equipped with a distinctive character.

75. Corporate ASE, Kurt Weidemann (1989) — It nevertheless bears the distinctive signature of its designer Weidemann, who is an outspoken opponent of anything too polished. #typography #fonts

Corporate ASE, Kurt Weidemann — It nevertheless bears the distinctive signature of its designer Weidemann, who is an outspoken opponent of anything too polished. It's clean, bold, easy to read.

Don Gura is a creative director with over 12 years of experience both leading creative teams and running his own design agency.

FF Franziska

Franziska typeface in usage for a Swiss newspaper. Has been awarded with an «Award of Excellence

Cera_header_typedesign_retail-font_jakob-runge

Supporting pure geometry plus Latin, Cyrillic and Greek script.

TJ Evolette A - Designed by 26plus on Behance

TJ Evolette A - Designed by by YouWorkForThem , via Behance

Lenbachhaus, typeface, Grotesque, Munich, corporate font, Municipal Gallery, Kunstbau, identity, adaptation, optimization, sans-serif, Herburg Weiland, jakob runge

Lenbachhaus, typeface, Grotesque, Munich, corporate font, Municipal Gallery, Kunstbau, identity, adaptation, optimization, sans-serif, Herburg Weiland, jakob runge

Pinterest
Search