Erkunde Oldtimer, Jeans und noch mehr!

Verwandte Themen durchstöbern

Das Siegerfahrzeug von 1963 unmittelbar nach dem Rennen (deutlich  gezeichnet vom Rennen) - Foto von Jean Luc Fournier

Das Siegerfahrzeug von 1963 unmittelbar nach dem Rennen (deutlich gezeichnet vom Rennen) - Foto von Jean Luc Fournier

Die original Böhringer Pagode 1964 zusammen mit der Mercedes-Benz Werksmannschaft (von links): Martin Braungart und Dieter Glemser als Piloten des Vorjahreswagens, Alfred Kling, Ewy Rosquist Baronin von Korff, Manfed Schiek, Eugen Böhringer, Rolf Kreder und Klaus Kaiser - Foto aus dem Mercedes-Benz Archiv

Die original Böhringer Pagode 1964 zusammen mit der Mercedes-Benz Werksmannschaft (von links): Martin Braungart und Dieter Glemser als Piloten des Vorjahreswagens, Alfred Kling, Ewy Rosquist Baronin von Korff, Manfed Schiek, Eugen Böhringer, Rolf Kreder und Klaus Kaiser - Foto aus dem Mercedes-Benz Archiv

Mercedes-Benz W122 Prototype I can see an aging James Bond in this one, yes indeed.

Mercedes-Benz W122 Prototype I can see an aging James Bond in this one, yes indeed.

1963 Mercedes-Benz SL 230 (W113)

Der Mercedes-Benz 300 SL (W 194) mit der Chassisnummer 11

1963 Mercedes-Benz SL 230 (W113)

Übercute.

Übercute.

1970 Mercedes-Benz SL Pagode - 280 SL Mehr

1970 Mercedes-Benz SL Pagode - 280 SL Mehr

“SL”, synonymous with “Gullwing” and both pure Mercedes-Benz. The W113 Chassis or “Pagoda” cars as they are often referred to were produced from 1963-1971. They are considered the true start of the high volume SL as we know it today, and more importantly the last of the hand built Mercedes-Benz. As such they offer a sophisticated driving experience compared to their contemporaries, and are cherished today amongst the collector car community as a must-have and a very sensible investment.   ……

“SL”, synonymous with “Gullwing” and both pure Mercedes-Benz. The W113 Chassis or “Pagoda” cars as they are often referred to were produced from 1963-1971. They are considered the true start of the high volume SL as we know it today, and more importantly the last of the hand built Mercedes-Benz. As such they offer a sophisticated driving experience compared to their contemporaries, and are cherished today amongst the collector car community as a must-have and a very sensible investment. ……

Mercedes Benz 230 SL Pagode, 1963 - Foto Mehr

Mercedes Benz 230 SL Pagode, 1963 - Foto

Mercedes Benz 230 SL Pagode, 1963 - Foto Mehr

Ferrari 250 LWB California

Ferrari 250 LWB California

VINTAGE MASERATI

VINTAGE MASERATI

Pinterest
Suchen