Pinterest

Explore Advertising and more!

Mädchenkram. Was für ein herrlicher Markenname für Menstruationsartikel. Gibt's die Serie noch?

Mädchenkram. Was für ein herrlicher Markenname für Menstruationsartikel. Gibt's die Serie noch?

BabyCanWait.com: I would do anything for you

"Baby, You're The One/I Would Do Anything/You Are Fine" bus shelters - Graphis

SMART et CLM BBDO communiquent avec humour sur le prix de la smart fortwo . Campagne signée Swann Richard et Augustin Camus

Smart - Moins chère que des framboises au kg (CLM BBDO)

MINI Don't text and drive: Hidden Letters. - YouTube

MINI Don't text and drive: Hidden Letters.

Obnova furniture repair: Band Aid

"Band Aid" ad from Obnova Furniture Repair. Agency: New Moment New Ideas Company Y & R, Serbia

Lufthansa Inflight Entertainment, Indian Meals in Flight, Inflight Music

Lufthansa Inflight Entertainment, Indian Meals in Flight, Inflight Music

BAllet Classes Guerilla Marketing cool campaign

Ballet lessons advertising flyer looks a tutu. Good promotional idea could work for any type of dance or fitness program/classes.

STREET FURNITURE: An XXL tin can doubling up as a storage unit for bikes: raising awareness of recycling. For more Info: http://trenntstadt-berlin.de/recyclingganzgross/ #berlin #marketing #guerrillacampaign #recyclingganzgross

STREET FURNITURE: An XXL tin can doubling up as a storage unit for bikes: raising awareness of recycling. For more Info: http://trenntstadt-berlin.de/recyclingganzgross/ #berlin #marketing #guerrillacampaign #recyclingganzgross

Per far mangiare la frutta ai bambini..ma anche ai grandi!

Ambient advertisment created by Scholz & Friends, Germany for Fresh'N'Friends, within the category: Food.

DIY Essensplaner selber machen | Essensplan-Organizer | DIY Haushalt

DIY Idee: Essensplaner selber machen + Video - Ria Marleen

BRABBU is a design brand that reflects an intense way of living, bringing fierceness, strength and power into an urban lifestyle

Bildergebnis für blicke

Bildergebnis für blicke

Viele Deutsche verstehen englischsprachige Werbesprüche falsch oder gar nicht. Das hat eine aktuelle Umfrage ergeben. Wenn Jaguar mit dem Spruch 'Life by Gorgeous' wirbt, verstehen viele Bundesbürger höchstens 'Leben bei Georg'. Wir haben die unverständlichsten Werbesprüche und die skurrilsten Übersetzungsversuche zusammengetragen. (2006)

Viele Deutsche verstehen englischsprachige Werbesprüche falsch oder gar nicht. Das hat eine aktuelle Umfrage ergeben. Wenn Jaguar mit dem Spruch 'Life by Gorgeous' wirbt, verstehen viele Bundesbürger höchstens 'Leben bei Georg'. Wir haben die unverständlichsten Werbesprüche und die skurrilsten Übersetzungsversuche zusammengetragen. (2006)

Fab Soup

60 Humorous Print Advertisements to Tickle Your Bones