Explore So Funny, Hilarious, and more!

Tall N Curly - Confession #curlyhair #naturalhair #blackhair #comics #comicstrip

Naturel Hair Care : Tall N Curly - Confession - Beauty Haircut

The award for coolest set of names to give your children goes to... Sue  See More:    http://wdb.es/?utm_campaign=wdb.es&utm_medium=pinterest&utm_source=pinterst-description&utm_content=&utm_term=

Ellen & Rebel Wilson- The award for coolest set of names to give your children goes to.

And, of course, when Taylor Swift literally fell to the floor because she was so terrified. | 26 Times Ellen DeGeneres Scared The Crap Out Of Famous People

26 Times Ellen DeGeneres Scared The Crap Out Of Famous People

And, of course, when Taylor Swift literally fell to the floor because she was so terrified. | 26 Times Ellen DeGeneres Scared The Crap Out Of Famous People

I'm sorry, but I love this mother. I would want to shake her hand and award her for thinking about the glass being half full and I have the urge to protect her- she is so far the most innocent text messenger I have ever seen

Funny Ellen Lee DeGeneres: She wants the award so badly.

Some Helpful Life Hack Tips, Let's Make Life Great Again!

Ellen can pretty much do whatever the heck she wants and will still be universally adored.

Jennifer Lawrence Interview with Ellen haha

Jennifer Lawrence Interview with Ellen. This is hilarious. She's just like yeah uhh no.

@50shadesoffucksnotgiven, dude my best friend is in 10th grade and is a 0, shes just tiny, size isn't age

Haha, that's too fun

Or when i go shopping theres onky extra smalls left and im like who wears that size?

Russell Brand on the Ellen show...i love this guy! This guy and K.D. Lang....what idiot could NOT want this on their bucket list!....

Russell Brand on the Ellen show.what idiot could NOT want this on their bucket list!

'Why is pizza a circle but the box a square and the slices triangles and my soul a bottomless pit of pain and despair?'

22 Weird Tumblr Posts That Are Also Really Fucking Funny

'Why is pizza a circle but the box a square and the slices triangles and my soul a bottomless pit of pain and despair?'>>>Damn this reminds me of Welcome to Night Vale, so imma gonna pin it there

Pinterest
Search