Erkunde Jungfrau-tierkreis, Tierkreis Fakten und noch mehr!

Oh yeah. An we also stay classy with the ones that are fake . Best is... the jealous ones .. i notice all sweet heart.  Keep pushing me an I will embarrass you to the core. I see through you an honey your not a bad ass. No one likes you.. you try to hard. But your gona push the wrong person one day. An ill sit with a smile or the wrong person just might be me. Catch me on a bad day. Smile. :)

Oh yeah. An we also stay classy with the ones that are fake . Best is... the jealous ones .. i notice all sweet heart. Keep pushing me an I will embarrass you to the core. I see through you an honey your not a bad ass. No one likes you.. you try to hard. But your gona push the wrong person one day. An ill sit with a smile or the wrong person just might be me. Catch me on a bad day. Smile. :)

Chasing my dreams that's right, but the money part I don't care too much about that. The last part that's me alright, I would never ever chase a man. Nah, not this woman.

Chasing my dreams that's right, but the money part I don't care too much about that. The last part that's me alright, I would never ever chase a man. Nah, not this woman.

Im just pinning this to make a point to my dad. I know that i have to do dishes & even tho ill probably procrastinate, IM GONNA DO THEM ! -.-

Im just pinning this to make a point to my dad. I know that i have to do dishes & even tho ill probably procrastinate, IM GONNA DO THEM ! -.-

Work schedule change not a good thing. I need consistent schedule! Is it really that hard to do that?! Like can you just not be a manager?!?

Work schedule change not a good thing. I need consistent schedule! Is it really that hard to do that?! Like can you just not be a manager?!?

As my friends have learned via Monopoly. They won't even play with me anymore! LOL

As my friends have learned via Monopoly. They won't even play with me anymore! LOL

zodiaccity: “ Virgo is good at a lot of things and one of those things is hiding their true emotions. This makes it hard to read them at times. ”

zodiaccity: “ Virgo is good at a lot of things and one of those things is hiding their true emotions. This makes it hard to read them at times. ”

LOL @ gentle soul.....oh please.  We can be sweet, we can be kind, we can be charming....and we can also give you hell if you cross the line.

LOL @ gentle soul.....oh please. We can be sweet, we can be kind, we can be charming....and we can also give you hell if you cross the line.

The easy-going nature of Virgo makes them a reliable and steady sort. Their devotion also shows they will work hard to take their relationship far. They value quality time and love when their mate makes them feel appreciated and needed. They are the independent type and may seem cold at times on the outside or when upset. This is why a partner who takes the time to understand their fears and feelings is essential. Virgo will give their all when in love, no doubt about that.

The easy-going nature of Virgo makes them a reliable and steady sort. Their devotion also shows they will work hard to take their relationship far. They value quality time and love when their mate makes them feel appreciated and needed. They are the independent type and may seem cold at times on the outside or when upset. This is why a partner who takes the time to understand their fears and feelings is essential. Virgo will give their all when in love, no doubt about that.

Pinterest
Suchen