Explore Twitter and more!

beautyjagd on

Twitter

Mini Doughnut Balls With Caramel Dipping Sauce [Vegan] | One Green Planet

Mini Doughnut Balls With Caramel Dipping Sauce [Vegan]

Mini Doughnut Balls With Caramel Dipping Sauce [Vegan] Sugary sweet for those times when you just need a treat.

If you want to put out a cheese tray for your next party, here’s the 3-in-1 recipe for you.

Spreadable Almond Cheese 3 Ways [Vegan]

Stuffed Lentil, Quinoa and Mushroom Peppers [Vegan, Gluten-Free] Please do NOT use green pepper as those aren't mature peppers (not healthy!). Use red peppers in your recipes.

Stuffed Lentil, Quinoa and Mushroom Peppers [Vegan, Gluten-Free]

Stuffed Lentil, Quinoa and Mushroom Peppers [Vegan, Gluten-Free] Please do NOT use green pepper as those aren't mature peppers (not healthy! Use red peppers in your recipes.

Veganer Parmesan

Veganer Parmesan

Panquecas de farinha de amêndoa.

Blueberry Whole Wheat Pancakes------ 2 cups whole wheat flour cup sugar 2 tsp baking powder tsp baking soda tsp salt 2 cups low-fat buttermilk 2 large eggs cup canola oil or melted butter 2 packages ounces each) Driscoll’s blueberries

Crossroads - Vegan trifft mediterran

The Vegan Walk of Fame

Für einen guten Schokoaufstrich vegan gibt es viele Rezepte. Nach langem Probieren habe ich mir aber mein eigenes Genusswunder entwickelt. Ganz einfach!

Für einen guten Schokoaufstrich vegan gibt es viele Rezepte. Nach langem Probieren habe ich mir aber mein eigenes Genusswunder entwickelt. Ganz einfach!

Köstliche vegane Last Minute Rezepte für die Feiertage. Super schnell vorbereitet und mega lecker! Perfekt für Weihnachten :)

Veganes Weihnachtsmenü mit Mazzetti L'originale

Köstliche vegane Last Minute Rezepte für die Feiertage. Super schnell vorbereitet und mega lecker! Perfekt für Weihnachten :)

Ich mache heut Pause. Weil ich es kann. Weil ich es brauche. Weil ich es muss. Ich nehme mir einen Tag nur für mich und tue mir etwas Gutes. Ich schlafe etwas länger, ich gehe an die frische Luft. …

Ich mache heut Pause. Weil ich es kann. Weil ich es brauche. Weil ich es muss. Ich nehme mir einen Tag nur für mich und tue mir etwas Gutes. Ich schlafe etwas länger, ich gehe an die frische Luft. …

Pinterest
Search